zondag 30 november 2014

0800. Enkele vragen n.a.v. mijn achthonderdste blog

Ik ben tevreden.
Meer dan 450 Volgers en veel positieve feedback.
Toch heb ik een paar vragen :

> Ik heb geregeld een themadag.Welk thema zou je nog terug willen zien ?

> Een kijkje in de klas van : ik wil af en toe foto's plaatsen met verhalen van jullie lokaal. Zouden jullie bijdragen willen mailen naar : backinflow@gmail.com

> Willen jullie deze site delen met anderen zodat we een grote groep van mensen met feeling voor het onderwijs krijgen en elkaar nog meer kunnen helpen.

Dan beloof ik door te gaan ...... heb nog ideeën tot ver voorbij de 1000.


1 opmerking:

  1. Hallo Bertus,

    Ikzelf ben een student leerkracht lager onderwijs.
    Ik kan afleiden uit jouw post (en de .nl van de site) dat jij van Nederland bent.
    Ikzelf ben van België.
    Ik weet dat Nederland veel verder staat op vlak van onderwijs.
    Het zou leuk zijn moest je enkele interessante sites kunnen delen waar veel goede dingen terug te vinden is over onderwijs in Nederland.
    Zo vond ik al de site van volgensbartjens

    Groetjes,
    Lynn

    BeantwoordenVerwijderen